HTML

A JogAr blog

értékTrend - és ami mögötte van www.jogar.hu

Friss topikok

az "én nem vagyok rasszista, de az ember bőre fehér", illetve a "rasszizmus az nincs, de igény az lenne rá" c. nóták dallamára ma este...

2008.11.06. 23:33 :: Miklóska

dobják el Morvait. itt az új listavezető. még több szilikont a Jobbikba! fehér hatalom!
 
Keleti Györgyi. "Én nem vagyok rasszista, nem vagyok tele előítéletekkel, de azt gondolom, hogy Amerikának nem egy színes bőrűt kellett volna választania." (2008. november 5.)
 
én nagyon bírom a velvet.hu sztáralázó stílusát.
és hát igen.
ez van, amikor a nagynevű/mellű celebek kilépnek a nuni-fütyi-időjárás témaháromszög gyengéden óvó védőburkából. 
 
a vérfagyasztóan hetyke (hülye?) interjú itt. ugye tudjuk, hogy ki az apuci?
 
amúgy csak azért mentem a velvetre, hogy elolvassam a "Ma Steiner pakolhatott a dzsungelben" c. cikket. mekkora poén, az egyszerű nép fiai által is közkedvelt Horváth Ági után a budapesti utcák csüngőhasú kocáját, Steiner Pali bácsit is ráveszik a celebkedésre.
 
hogy miért szeretem Steiner Pált? hát azért, mert mindig segít másokon és  tisztelettudóan viselkedik párttársaival szemben.
 
no, de félre az érzelmekkel. röhögjünk egyet és közben szidjuk a szocikat.
 
hát nem így lett. az ínycsiklandó cím alatt ez a website hevert. ez egy másik Steiner. még csak nem is hasonlít belváros-lipótváros egykoron teljhatalmú és jelenleg is nagyétkű urára. pfuj.
 
és ezzel még nem lett vége a késő esti tortúrának. hogy ne hagyjam kimúlni lelkem fáklyaként lobogó szeretetét az aranytorkú ex-bürgermesiter iránt (remélem mindenki emlékszik, amikor még a 2006-os választási örömmámor során az indexnek sikerült lencsevégre kapnia Steinert, amint borgőzös arccal hörgi az Igen, igen c. kampánydalt)... szóval gondoltam, végigfuttatom szemem lágy ölelését az index.hu korábban, még az önkormányzati választásokat követően ellett írásán:
"Steiner már elhúzott az V. kerületből, Rogán a maradék szocival a padlót mossa fel".
 
emlékszik még valaki erre? ugye, hogy gigászi méretekben alázó volt?
 
na. ezt meg leszedték a szemetek.
sic transit gloria mundi.
vagy hogy mondják a svédek.

1 komment

Címkék: keletigyörgyi steinerpál

A bejegyzés trackback címe:

https://jogar.blog.hu/api/trackback/id/tr86754981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Piukovics Judit 2008.11.06. 23:46:59

Felesleges ezen a Keleti Györgyi-féle ún. interjún fennakadni, mert a Velvet-en(!) jelent meg(többek között), és teljesen igazodik is annak a stílusához. Ettől nem is várok többet... ezért kell szelektálni, és még poén szinten sem pazarolni időt a Celeb-rovat olvasására...!:)
süti beállítások módosítása